Voor iedere organisatie is het belangrijk dat werknemers goed functioneren. Eens in de zoveel tijd wordt dit besproken in een beoordelingsgesprek. Er zijn echter nog meer typen gesprekken, zoals het functioneringsgesprek (meestal halverwege het jaar), het doelstellingengesprek (of planningsgesprek) en het voortgangsgesprek.
Mocht er iets aan het functioneren van de werknemer schorten, dan kan dit nog tijdig door de werkgever bijgestuurd worden voordat verdere maatregelen nodig zijn.
Bij een erkend leerbedrijf moeten praktijkbegeleiders gekwalificeerd zijn om mbo-leerlingen te begeleiden bij de beroepspraktijkvorming. De...
Functiewaardering is bedoeld om functies te beschrijven en het niveau van functies te bepalen, niet om werknemers in de uitoefening van hun...
Een coachingstraject om het functioneren te verbeteren, kan erin resulteren dat werknemers effectiever en efficiënter werken. Wat het exacte...
Bij de zomerperiode denken veel mensen eerder aan lekker ontspannen dan aan hard door bikkelen. Toch is de zomer vaak een ideale periode om...