Klantenservice Rendement Uitgeverij

Heeft u een vraag over de dienstverlening van Rendement Uitgeverij? Graag helpen wij u aan een passend antwoord. U kunt hieronder de veelgestelde vragen raadplegen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

Open het algemene contactformulier
Vraag mijn activatiecode op

Antwoorden op veelgestelde vragen

Inloggen, registreren of uw account wijzigen op Rendement.nl

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Vul op het wachtwoordvergeten-formulier uw e-mailadres in waarmee u op de site staat geregistreerd en klik op verzenden. Uw wachtwoord wordt naar uw e-mailadres verzonden.

Hoe kan ik zelf mijn wachtwoord wijzigen?
Log in op Rendement.nl. U kunt uw wachtwoord eenvoudig wijzigen via 'Mijn account'. Vul ook uw naam en achternaam in. Vergeet niet om de gewijzigde gegevens op te slaan.

Wat is het doel van registreren?
Als u zich heeft geregistreerd, heeft u toegang tot besloten en exclusieve onderdelen van de website. Bij uw registratie maakt u een online account aan waarmee u toegang heeft tot besloten onderdelen van Rendement.nl. Bent u nog geen abonnee van Rendement.nl, dan kunt u na registratie onbeperkt alle nieuwsartikelen lezen, twee tools downloaden, één vraag stellen aan de adviesdesk, vijf vraag & antwoorden lezen en een wekelijkse nieuwsbrief ontvangen. Indien u Premium-abonnee of abonnee van Rendement.nl bent, dan heeft u onbeperkt toegang tot alle onderdelen van Rendement.nl.

Hoe kan ik mij registreren?
U kunt zich registreren door de instructies te volgen op de registratiepagina

Wat vind ik onder 'Mijn account'?
Als u ingelogd bent, ziet u rechtsboven uw naam staan. Hier vindt u een accountoverzicht, uw gestelde vragen aan de adviesdesk en de mogelijkheid om uw wachtwoord te wijzigen.

Is mijn profielfoto zichtbaar voor anderen?
Nee, uw profielfoto is niet zichtbaar voor andere gebruikers.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens van Rendement.nl?
Op het moment dat u bent ingelogd, kunt u uw accountgegevens eenvoudig wijzigen via 'Mijn account'. U komt nu op de pagina waar u uw nieuwe accountgegevens kunt invullen. Vul ook uw naam en achternaam in. Vergeet niet om de gewijzigde gegevens op te slaan.

Hoe zit het met de bescherming van mijn gegevens?
Lees meer hierover in onze privacy verklaring

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Nieuwsbrieven

Is de wekelijkse e-mailnieuwsbrief onderdeel van mijn abonnement op Rendement.nl?
Als abonnee ontvangt u iedere week de e-mailnieuwsbrief. De e-mailnieuwsbrief is onderdeel van uw abonnement. Heeft u geen abonnement, dan kunt u ook een gratis versie van de e-mailnieuwsbrief aanvragen. U kunt zich aanmelden voor zowel de abonneenieuwsbrief als de gratis nieuwsbrief voor niet-abonnees.

Hoe kan ik me aanmelden voor de e-mailnieuwsbrief?
U kunt zich aanmelden voor zowel de abonneenieuwsbrief als de gratis nieuwsbrief voor niet-abonnees.

Hoe geef ik een e-mailadreswijziging door voor de e-mailnieuwsbrief?
U kunt een e-mailadreswijzging eenvoudig aan ons doorgeven.

Hoe meld ik me af voor een e-mailnieuwsbrief?
Het afmelden van een e-mailnieuwsbrief kan op verschillende manieren:
1. Via de afmeldlink aan de onderzijde van elke e-mailnieuwsbrief.
2. Rechtstreeks bij onze klantenservice of via 010-2433933.
3. Hieronder kunt u zich direct afmelden voor de nieuwsbrieven van Rendement. We maken onderscheid tussen gratis- en abonneenieuwsbrieven. U kunt in de nieuwsbrief rechtsboven zien welke nieuwsbrief u ontvangt: 'Wekelijkse abonnee e-nieuwsbrief' voor abonnees en 'wekelijkse e-nieuwsbrief' voor de gratis nieuwsbrieven.

U kunt zich hieronder afmelden voor de gratis nieuwsbrief van:

U kunt zich hieronder afmelden voor de abonnee-nieuwsbrief van:

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

 

Abonnement op Rendement.nl

Wat is Rendement.nl?
Rendement.nl is hét online platform waar u snel antwoord vindt op al uw vakinhoudelijke vragen. Met Rendement.nl krijgt u toegang tot al uw noodzakelijke informatie binnen één enkele bron.

Welke onderdelen heeft Rendement.nl?
Met Rendement.nl heeft u toegang tot de volgende onderdelen:

  1. Een uitgebreide kennisbank waarmee u onbeperkt kunt zoeken in nieuws, thema’s en  vraag & antwoorden over uw vakgebied.
  2. Ruim 75 korte en heldere online cursussen, inclusief naslagwerk en professioneel certificaat waarmee u met weinig tijd en of een beperkt budget bijblijft in uw vakgebied.
  3. Praktische Word- en Exceldocumenten om zelf mee aan de slag te gaan, zoals modelbrieven, stappenplannen, checklists en rekensjablonen.
  4. Bovendien staan er meer dan 30 adviseurs voor u klaar die binnen één werkdag reactie geven op specifieke, vakinhoudelijke vragen.

Rendement.nl is te gebruiken op desktop, laptop, tablet en smartphone. Daarmee heeft u het beste antwoord op uw vraag altijd bij de hand!

Ik ben Premium-abonnee. Heb ik toegang tot Rendement.nl?
Ja, als Premium-abonnee heeft u toegang tot alle onderdelen van Rendement.nl. Voor meer informatie over het Premium-account, kunt u ook kijken naar de veelgestelde vragen over dit onderwerp.

Hoe kan ik mij abonneren op Rendement.nl?
Indien u nog geen abonnee bij ons bent, kunt een abonnement op Rendement.nl aanvragen. Bent u Premium-abonnee? Dan hoeft u niets te doen. U heeft toegang tot alle onderdelen van Rendement.nl. Heeft u een abonnement op één van onze vakbladen, wordt dan Premium-abonnee zodat u toegang heeft tot Rendement.nl.

Hoeveel kost een abonnement op Rendement.nl?
Ga naar onze tarievenpagina voor meer informatie over de reguliere tarieven of vraag direct een abonnement op Rendement.nl aan.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Kijk hiervoor in onze algemene voorwaarden.

Hoe zeg ik mijn (proef)abonnement op?
U kunt uw (proef)abonnement beëindigen door middel van een schriftelijke opzegging, of door het invullen van het opzegformulier. Uw opzegging wordt conform onze algemene voorwaarden verwerkt. Voor specifieke vragen over uw opzegging kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb problemen met het aanmaken van een account.
Kijkt u eens naar de veelgestelde vragen over het aanmaken van een account. Staat uw probleem er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via 010-2433933

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Abonnement op een vakblad of themadossier

Hoe sluit ik een (proef)abonnement af?
U kunt eenvoudig op deze website een proefabonnement aanvragen. Heeft u meer vragen over abonnementen? Neem dan contact op met onze klantenservice of via (010) 243 39 33.

Kan ik mij abonneren op meerdere vaktitels van Rendement?
U kunt zich via onze website abonneren op één of meerdere vaktitels. Ook is het mogelijk om dezelfde titel meerdere malen te ontvangen, bijvoorbeeld voor al uw OR-leden. Bekijk alle Rendement vakbladen.

Kan ik mijn vakblad ook digitaal lezen?
Ja, uw vakblad is ook digitaal beschikbaar. Zowel op smartphone, tablet als desktop heeft u nu dus altijd uw vakinformatie bij de hand.  Lees direct de meest recente edities of ga naar Mijn Bibliotheek via ‘Mijn Account’.

Kan ik mij ook alleen abonneren op één van de Rendement Themadossiers?
U kunt zich abonneren op de Rendement Themadossiers. Elk themadossier staat in het teken van één specifiek onderwerp. In circa 96 pagina's wordt een onderwerp in begrijpelijke taal van A tot Z uit de doeken gedaan. Inclusief tips en adviezen, voorbeelden en indien van toepassing modelovereenkomsten en contracten. Bekijk alle themadossiers.

Waar kan ik een bewaarband bestellen?
Neem contact op met onze klantenservice om een bewaarband te bestellen. Naast de handige bewaarband krijgt u bovendien toegang tot het Digitaal Bladarchief. Met het Digitaal Bladarchief kunt u gemakkelijk en overzichtelijk alle artikelen van de afgelopen vijf jaargangen online raadplegen. Zo heeft u altijd de juiste informatie met één druk op de knop.

Waar vind ik de prijs van een jaarabonnement?
De prijzen van onze jaarabonnementen kunt u vinden in het colofon van de vakbladen en in ons tarievenoverzicht

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden zijn beschikbaar op deze website en in de vakbladen na te lezen in het colofon.

Hoe geef ik een adreswijziging door?
U kunt uw adreswijziging eenvoudig aan ons doorgeven. Graag willen wij u verzoeken om zowel het oude adres als het nieuwe adres te vermelden.

Hoe kan ik de contactpersoon voor het abonnement aanpassen?
Dit kan door het invullen van het contactformulier. Graag willen wij u verzoeken om zowel de oude contactpersoon als de nieuwe contactpersoon te vermelden.

Hoe zeg ik mijn (proef)abonnement op?
U kunt uw (proef)abonnement beëindigen door middel van een schriftelijke opzegging, of door het invullen van het opzegformulier. Uw opzegging wordt conform onze algemene voorwaarden verwerkt. Voor specifieke vragen over uw opzegging kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ik ben consument. Welke voorwaarden gelden als ik een abonnement aanvraag of opzeg?
Op onze abonnementen zijn algemene voorwaarden van toepassing. Bent u consument? Dan hanteren wij de  regels uit de consumentenwetgeving met betrekking tot abonnementen. U kunt binnen één maand na de abonnementsaanvraag schriftelijk aan ons doorgeven dat u niet handelt uit hoofde van beroep of bedrijf en het abonnement voor privé doeleinden hebt aangevraagd. Wij zullen, na dit aan u te hebben bevestigd, de consumentenwetgeving hanteren bij uw abonnement.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Abonnement op Fundament

Wat is Fundament?
Fundamentvoor.nl is dé online database waarmee u altijd en overal beschikt over de meest actuele vakinformatie. Verder kunt u kosteloos gebruikmaken van de Adviesdesk en ontvangt u tweemaandelijks een themadossier in print over actuele onderwerpen.

Welke producten heeft Fundament?
Op Fundamentvoor.nl kunt u een abonnement afsluiten op het vakgebied dat voor u van toepassing is. De producten die we aanbieden zijn:

Fundamentvoor.nl is te gebruiken op desktop, laptop, tablet en smartphone. Daarmee heeft u de meest actuele vakinformatie altijd bij de hand!

Hoe kan ik mij abonneren op Fundament?
U kunt  online een abonnement op Fundamentvoor.nl aanvragen. Wilt u advies of heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Hoeveel kost een abonnement op Fundament?
De prijzen van onze abonnementen kunt u vinden in het colofon van de themadossiers en in het tarievenoverzicht.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
De algemene voorwaarden zijn beschikbaar op de website en in het colofon van de themadossiers.

Hoe geef ik een adreswijziging door?
U kunt uw adreswijziging eenvoudig wijzigen in ‘Mijn account’ op fundamentvoor.nl. U kunt uw adreswijziging ook aan onze Klantenservice doorgeven via het contactformulier. Graag willen wij u verzoeken om zowel het oude adres als het nieuwe adres te vermelden.

Hoe kan ik de contactpersoon voor het abonnement aanpassen?
Dit kan door het invullen van het contactformulier. Graag willen wij u verzoeken om zowel de oude contactpersoon als de nieuwe contactpersoon te vermelden.

Hoe zeg ik mijn (proef)abonnement op?
U kunt uw (proef)abonnement beëindigen door middel van een schriftelijke opzegging, of door het invullen van het contactformulier. Uw opzegging wordt conform onze algemene voorwaarden verwerkt. Voor specifieke vragen over uw opzegging kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
U kunt een nieuw wachtwoord opvragen via het wachtwoordvergeten-formulier. Uw nieuwe wachtwoord wordt naar uw e-mailadres verzonden. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 010-243 39 33.

Hoe kan ik zelf mijn wachtwoord wijzigen?
Om uw wachtwoord te wijzigen logt u in op Fundamentvoor.nl. U kunt uw wachtwoord eenvoudig wijzigen via 'Mijn account'. Vergeet niet om de gewijzigde gegevens op te slaan.

Is de maandelijkse e-mailnieuwsbrief onderdeel van mijn abonnement op Fundamentvoor.nl?
Als abonnee ontvangt u iedere maand de e-mailnieuwsbrief. De e-mailnieuwsbrief is onderdeel van uw abonnement.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Het Premium-account

Wat houdt het Premium-account in?
Rendement Uitgeverij waardeert haar trouwe abonnees en maakt dit graag tastbaar. Is uw (proef)abonnement minimaal één keer verlengd, dan wordt u automatisch Premium-abonnee en heeft u vanaf dat moment toegang tot alle onderdelen van Rendement.nl als toevoeging op uw abonnement. De toegang is de eerste vier maanden gratis zodat u deze eerste periode kunt kennismaken met alle exclusieve voordelen die Rendement.nl biedt. Het Premium-account staat op naam van de unieke ontvanger. Voor abonnees met meerdere abonnementen wordt dus één account aangemaakt.

Tot welke onderdelen krijg ik toegang met het Premium-account?
Als Premium-abonnee krijgt u onbeperkt toegang tot de volgende onderdelen:

  • themapagina's;
  • nieuwsartikelen en app;
  • tools en app;
  • trajecten;
  • adviesdesk;
  • vraag & antwoord;
  • e-learning.

Ik heb een proefabonnement. Kan ik nu ook Premium-abonnee worden?
Het Premium-account is alleen beschikbaar voor abonnees waarvan het abonnement minimaal één keer verlengd is. Indien u direct wenst te profiteren van alle voordelen van een Premium-account, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of via 010-2433933.

Ik heb een abonnement op Fundament. Kan ik nu ook Premium-abonnee worden?
Het Premium-account is ook beschikbaar voor abonnees van Fundament. U dient wel minimaal één supplement te hebben afgenomen voordat het Premium-abonnement beschikbaar wordt. Neem contact op met onze klantenservice als u toch al eerder wilt profiteren van alle voordelen van het Premium-account.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Opleidingen en congressen

Waar vind ik het overzicht van alle congressen van Rendement?
Op onze website kunt u een compleet overzicht van al onze congressen vinden.

Waar vind ik het overzicht van alle opleidingen van Rendement?
Op onze website kunt u een compleet overzicht van al onze opleidingen vinden. Ook kunt u onze digitale opleidingsgids aanvragen.

Wie geeft mij meer informatie of advies over  congressen of opleidingen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05. 

Hoe kan ik me inschrijven voor een congres of opleidingen van Rendement?
Klik op het congres van uw keuze. Klik op de knop 'Inschrijven' en vul het inschrijfformulier in. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld, klikt u onderaan de pagina weer op 'inschrijven'.

Kan ik meerdere mensen tegelijk inschrijven voor een congres?
Bij de inschrijving kunt u meerdere deelnemers opgeven. Neem bij meer dan vijf deelnemers contact op met de afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05.

Ik heb mij aangemeld voor een congres of opleiding en ik heb hier nog een vraag over.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op deze website, dan helpen wij u graag verder. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05.

Ik heb mij ingeschreven voor een opleiding, maar ik ben op één van de opleidingsdagen verhinderd. Kan ik deze dag inhalen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling opleidingen & congressen  via (010) 224 80 05. 

Hoe krijg ik als abonnee korting?
Als abonnee krijgt u korting op al onze opleidingen en congressen en als Premium-abonnee profiteert u zelfs van nog meer korting. Op het inschrijvingsformulier ziet u direct welke korting voor u van toepassing is.  

Waar vind ik meer informatie over het volgen van een incompanytraining?
Alle opleidingen en trainingen die wij aanbieden, kunnen ook incompany gegeven worden. Een incompanytraining wordt perfect afgestemd op de doelgroep, dus ook op uw organisatie. Daarnaast bespaart u veel geld, want een incompanytraining is in verhouding namelijk een stuk voordeliger dan wanneer de deelnemers zich opgeven voor een training met een open inschrijving.
Heeft u interesse in één van onze opleidingen exclusief bij u op kantoor? Dat is mogelijk. Ontdek wat uw voordeel is en vraag vrijblijvend informatie op maat aan via incompany@rendement.nl of via (010) 224 80 05.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Redactie

Kan ik een inhoudelijke vraag stellen aan de redactie?
Het is niet mogelijk om een inhoudelijke vraag aan de redactie te stellen. Indien u een account heeft aangemaakt op Rendement.nl kunt éénmalig kosteloos één vraag stellen aan één van de adviseurs van Rendement.nl. Als u een abonnement heeft op Rendement.nl, kunt u onbeperkt uw vragen stellen aan onze adviseurs.

Hoe kan ik een persbericht aan de redactie sturen?
U kunt uw persbericht sturen naar redactie@rendement.nl.

Ik wil graag een artikel aanleveren. Hoe kan ik dit het beste doen?
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze redactie via redactie@rendement.nl.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Adverteren in Rendement

Kan ik adverteren in één van de Rendement-edities?
Rendement Uitgeverij biedt u verschillende mogelijkheden om uw product en/of dienst onder de aandacht te brengen van vakprofessionals in het MKB en non-profitorganisaties. Een unieke formule van onder andere 13 vakbladen en themadossiers maakt het mogelijk om per doelgroep een gerichte boodschap te communiceren. Zo bereikt u uw doelgroep(en) op een zeer effectieve manier. Wilt u meer weten over de advertentiemogelijkheden in de verschillende vakbladen van Rendement? Neem dan contact met Arnout Bonselaar van onze afdeling advertentieacquisitie via 010-2248033.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.

Financiële zaken

Hoe kan ik betalen?
U kunt het totaalbedrag van de factuur overmaken naar: NL24 INGB 0006 4159 44 t.n.v. Rendement Uitgeverij o.v.v. het referentienummer.

Welke referentie moet ik gebruiken bij het betalen van de factuur?
Om de betaling van uw factuur goed te kunnen verwerken verzoeken wij u vriendelijk het referentienummer dat op de factuur vermeld staat te vermelden bij de betaling. Deze referentie staat links op de factuur en ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: 2083 8893 3300 1765. Indien u overige vragen heeft over het referentienummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb de factuur betaald, maar ik ontvang een herinneringsfactuur. Hoe kan dit?
Het kan gebeuren dat uw betaling niet goed in onze administratie is verwerkt. In dit geval kunt u een betalingsbewijs inclusief uw rekeningnummer en de betaaldatum sturen naar onze klantenservice via info@rendement.nl. De klantenservice zal indien mogelijk uw betaling verwerken in onze administratie. Het kan ook zijn dat uw betaling gekruist is met het versturen van de herinneringsfactuur. Om dit te controleren kunt u eveneens contact opnemen met onze klantenservice

Wat is de betalingstermijn?
De factuur dient te worden voldaan binnen 14 dagen na de factuurdatum. Indien een tijdige betaling uitblijft zullen er uiteindelijk kosten in rekening gebracht worden. Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden .

Is het mogelijk om middels een automatisch incasso te betalen?
Dit is niet mogelijk. Facturen worden niet automatisch geïncasseerd. U kunt het openstaande bedrag naar ons overmaken onder vermelding van het referentienummer. 

Kan ik de factu(u)r(en) digitaal ontvangen?
Ja dat kan. U kunt via rendement.nl/factuur uw e-mailadres voor facturatie aan ons doorgeven. U ontvangt uw factuur dan vervolgens in pdf-formaat op het door u opgegeven e-mailadres.

Ik wil graag aanvullende/andere gegevens of een ordernummer op de factuur vermeld hebben. Kan dit?
Het is mogelijk om andere of aanvullende gegevens te vermelden op de factuur. De gegevens kunt u onder vermelding van uw debiteurnummer en het betreffende factuurnummer doorgeven aan onze klantenservice. Indien gewenst sturen wij u een nieuwe factuur met de aangepaste gegevens.

Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.