Heeft u een vraag over de dienstverlening van Rendement Uitgeverij? Graag helpen wij u aan een passend antwoord. U kunt hieronder de veelgestelde vragen raadplegen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.
Open het algemene contactformulier
Wilt u dat een medewerker van de klantenservice van Rendement telefonisch contact met u opneemt? Laat dan hier uw gegevens achter.
Professional | Professional+ | Professional Totaal | |
---|---|---|---|
Vakblad | Ja | Ja | Ja |
Rendement Online | Ja | Ja | Ja |
Themadossier | Nee | Ja | Ja |
Fundament | Nee | Nee | Ja |
2 extra licenties | Ja | Ja | Ja |
Sluit uw abonnement af op www.rendement.nl/abonnementen |
Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.
Waar vind ik het overzicht van alle congressen van Rendement?
Op onze website kunt u een compleet overzicht van al onze congressen vinden.
Waar vind ik het overzicht van alle opleidingen van Rendement?
Op onze website kunt u een compleet overzicht van al onze opleidingen vinden. Ook kunt u onze digitale opleidingsgids aanvragen.
Wie geeft mij meer informatie of advies over congressen of opleidingen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05 of via opleidingen@rendement.nl.
Hoe kan ik me inschrijven voor een congres of opleidingen van Rendement?
Klik op het congres van uw keuze. Klik op de knop 'Inschrijven' en vul het inschrijfformulier in. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld, klikt u onderaan de pagina weer op 'inschrijven'.
Kan ik meerdere mensen tegelijk inschrijven voor een congres?
Bij de inschrijving kunt u meerdere deelnemers opgeven. Neem bij meer dan vijf deelnemers contact op met de afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05 of via opleidingen@rendement.nl.
Ik heb mij aangemeld voor een congres of opleiding en ik heb hier nog een vraag over.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op deze website, dan helpen wij u graag verder. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05 of via opleidingen@rendement.nl.
Ik heb mij ingeschreven voor een opleiding, maar ik ben op één van de opleidingsdagen verhinderd. Kan ik deze dag inhalen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling opleidingen & congressen via (010) 224 80 05 of via opleidingen@rendement.nl.
Hoe krijg ik als abonnee korting?
Als abonnee krijgt u korting op al onze opleidingen en congressen en als Premium-abonnee profiteert u zelfs van nog meer korting. Op het inschrijvingsformulier ziet u direct welke korting voor u van toepassing is.
Waar vind ik meer informatie over het volgen van een incompanytraining?
Alle opleidingen en trainingen die wij aanbieden, kunnen ook incompany gegeven worden. Een incompanytraining wordt perfect afgestemd op de doelgroep, dus ook op uw organisatie. Daarnaast bespaart u veel geld, want een incompanytraining is in verhouding namelijk een stuk voordeliger dan wanneer de deelnemers zich opgeven voor een training met een open inschrijving.
Heeft u interesse in één van onze opleidingen exclusief bij u op kantoor? Dat is mogelijk. Ontdek wat uw voordeel is en vraag vrijblijvend informatie op maat aan via incompany@rendement.nl of via (010) 224 80 05.
Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.
Kan ik adverteren in één van de Rendement-edities?
Rendement Uitgeverij biedt u verschillende mogelijkheden om uw product en/of dienst onder de aandacht te brengen van vakprofessionals in het MKB en non-profitorganisaties. Een unieke formule van onder andere 13 vakbladen en themadossiers maakt het mogelijk om per doelgroep een gerichte boodschap te communiceren. Zo bereikt u uw doelgroep(en) op een zeer effectieve manier. Wilt u meer weten over de advertentiemogelijkheden in de verschillende vakbladen van Rendement? Neem dan contact met Arnout Bonselaar van onze afdeling advertentieacquisitie via 010-2248033.
Kan ik een inhoudelijke vraag stellen aan de redactie?
Het is niet mogelijk om een inhoudelijke vraag aan de redactie te stellen. Indien u een account heeft aangemaakt op Rendement.nl kunt éénmalig kosteloos één vraag stellen aan één van de adviseurs van Rendement.nl. Als u een abonnement heeft op Rendement.nl, kunt u onbeperkt uw vragen stellen aan onze adviseurs.
Hoe kan ik een persbericht aan de redactie sturen?
U kunt uw persbericht sturen naar redactie@rendement.nl.
Ik wil graag een artikel aanleveren. Hoe kan ik dit het beste doen?
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze redactie via redactie@rendement.nl.
Hoe kan ik betalen?
Op de factuur staat het rekeningnummer vermeld dat u kunt gebruiken om de factuur te betalen. Het rekeningnummer is NL24 INGB 0006 4159 44 of NL11 RABO 0375 6120 84. U ziet op uw factuur welk rekeningnummer u dient te gebruiken. U kunt het totaalbedrag van de factuur overmaken naar het juiste rekeningnummer t.n.v. Rendement Uitgeverij o.v.v. het factuurnummer.
Wat is het correcte rekeningnummer voor het betalen van een factuur?
Vanaf eind 2023 hanteren wij twee verschillende rekeningnummers, namelijk NL24 INGB 0006 4159 44 en NL11 RABO 0375 6120 84. Beide rekeningnummers staan op naam van Rendement Uitgeverij. Op de factuur staat het rekeningnummer vermeld dat van toepassing is voor de specifieke factuur die u heeft ontvangen. Vermeld altijd het factuurnummer bij uw betaling.
Welke referentie moet ik gebruiken bij het betalen van de factuur?
Om de betaling van uw factuur goed te kunnen verwerken verzoeken wij u vriendelijk het referentienummer dat op de factuur vermeld staat te vermelden bij de betaling. Deze referentie staat links op de factuur en ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: 2083 8893 3300 1765. Indien u overige vragen heeft over het referentienummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ik heb de factuur betaald, maar ik ontvang een herinneringsfactuur. Hoe kan dit?
Het kan gebeuren dat uw betaling niet goed in onze administratie is verwerkt. In dit geval kunt u een betalingsbewijs inclusief uw rekeningnummer en de betaaldatum sturen naar onze klantenservice via info@rendement.nl. De klantenservice zal indien mogelijk uw betaling verwerken in onze administratie. Het kan ook zijn dat uw betaling gekruist is met het versturen van de herinneringsfactuur. Om dit te controleren kunt u eveneens contact opnemen met onze klantenservice.
Wat is de betalingstermijn?
De factuur dient te worden voldaan binnen 30 dagen na de factuurdatum. Indien een tijdige betaling uitblijft zullen er uiteindelijk kosten in rekening gebracht worden. Lees hier meer over in onze algemene voorwaarden .
Is het mogelijk om middels een automatisch incasso te betalen?
Dit is niet mogelijk. Facturen worden niet automatisch geïncasseerd. U kunt het openstaande bedrag naar ons overmaken onder vermelding van het referentienummer.
Kan ik de factu(u)r(en) digitaal ontvangen?
Ja dat kan. U kunt via rendement.nl/factuur uw e-mailadres voor facturatie aan ons doorgeven. U ontvangt uw factuur dan vervolgens in pdf-formaat op het door u opgegeven e-mailadres.
Ik wil graag aanvullende/andere gegevens of een ordernummer op de factuur vermeld hebben. Kan dit?
Het is mogelijk om andere of aanvullende gegevens te vermelden op de factuur. De gegevens kunt u onder vermelding van uw debiteurnummer en het betreffende factuurnummer doorgeven aan onze klantenservice. Indien gewenst sturen wij u een nieuwe factuur met de aangepaste gegevens.
Ik heb een brief ontvangen van een incassobureau of gerechtsdeurwaarder, wat moet ik nu doen?
Wanneer de betaling van een factuur na het verzenden van de betalingsherinneringen nog niet door ons is ontvangen, dragen wij de invordering over aan een incassobureau. Vanaf dat moment heeft onze klantenservice geen inzicht meer in het invorderingsproces. Indien u vragen heeft over de brief van het incassobureau of de vordering, kunt u rechtstreeks contact opnemen met het incassobureau via de contactgegevens die op de brief staan vermeld.
Hoe dien ik een klacht in?
Dit kan door het invullen van het klachtenformulier.
Hoe kan ik contact opnemen met Rendement Uitgeverij?
U kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur via 010 – 243 39 33. Buiten kantoortijden kunt u ook gebruik maken van het contactformulier op onze website.
Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Wat jammer dat u ontevreden bent. Als u een klacht heeft over één van onze producten of over de dienstverlening, kunt u dit doorgeven via onze klachtenpagina. Wij nemen zo snel mogelijk contact op.