Infographics

Voorbereiding open dag

Marketing 15-08-2019

Met het plannen van een open dag moet u ruim op tijd beginnen. Hier een aantal belangrijke stappen in het traject.

Persconferentie

Marketing 15-08-2019

Een complex onderwerp, belangrijk nieuws dat veel mensen aangaat of gewoon een productpresentatie: er zijn verschillende redenen om een persconferentie te beleggen. Waar...

Videocontent delen, de voor- en nadelen

Marketing 31-07-2019

Bedrijfsfilmpjes, instructievideo's, inspirerende filmpjes of good oldfashioned reclame: met videocontent kunt u mensen aan uw organisatie binden en hen tot actie bewegen....

Vergelijkende reclame

Marketing 31-07-2019

Vergelijkende reclame is in principe toegestaan, maar het moet wel aan verschillende voorwaarden voldoen. Rechts ziet u voorbeelden die niet door de beugel kunnen, want...

No budget- en low budget-marketing

Marketing 31-07-2019

Niet ieder bedrijf heeft gigantische marketingbudgetten tot zijn beschikking. Onderstaande technieken zijn bruikbaar voor ieder bedrijf met geen of weinig budget.

Marktonderzoek, mondeling of schriftelijk?

Marketing 31-07-2019

Als u marktonderzoek wilt doen, kunt u uw klanten mondeling of schriftelijk (laten) ondervragen. Beide methoden hebben hun voor- en nadelen.

Identiteit en imago

Marketing 30-07-2019

De identiteit is de persoonlijkheid van uw organisatie: het is het geheel aan 'karaktereigenschappen' dat een organisatie bezit en uitdraagt. Een imago is een afgeleide...