Voorbeeld inhoudsopgave Service Level Agreement

De Service Level Agreement (SLA) bevat een omschrijving van de te leveren diensten en een overzicht van de rechten en plichten van de leverancier en de opdrachtgever. Het is belangrijk – maar zeker niet eenvoudig – om een goede SLA op te stellen. U moet hier namelijk op terug kunnen vallen als er problemen ontstaan tussen u en de leverancier. Hoewel geen SLA hetzelfde is, is het toch handig om een uitgangspunt te hebben als u aan de slag gaat met het opstellen van een SLA. Daarom vindt u in deze checklist een overzicht van de inhoud van een SLA.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Formulier - MS Word - 63.00 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

  • En als meer intern geheugen niet kan?

    Mijn pc wordt alweer wat ouder en hoewel ik alles regelmatig schoonmaak, begin ik toch steeds vaker stroperigheid op te merken. Het systeem voldoet verder prima, maar...

  • Hoe kom ik van die duivenpoep af?

    Als officemanager ben ik verantwoordelijk voor de schoonmaak van de ramen van ons monumentale kantoorpand. De glazenwasser lapt altijd mooi onze ramen, maar de kleine...

  • Wil ik de poetsers in de avonduurtjes?

    Ik ga een schoonmaakdienst inhuren, waarschijnlijk voor de avonduren. Voordat ik mijn beslissing definitief maak: wat zijn de voor- en nadelen van schoonmaak ná...

Meest gelezen

  • Wat moet er in een sleutelverklaring?

    Ik heb mijn manager ervan overtuigd dat onze medewerkers sleutels van het kantoorpand moeten krijgen, want ik word horendol van het portiertje spelen. Nu weet ik dat...

  • Wat is uw voorraad?

    Een voorraad is een verzameling opgeslagen goederen. Hieronder vallen ook goederen die u heeft ingekocht omdat ze op wat voor plek in uw bedrijfskolom dan ook een grondstof...