Krijg een hogere respons op uw klantonderzoeken

Checklist

PDF 72.40 kb

07-03-2024

Download de tool
Sommige browsers blokkeren het invullen van interactieve pdf’s. De tool openen in een programma of app voor pdf’s is meestal de oplossing.
Als uw organisatie wil meten hoe tevreden de afnemers zijn, is een klanttevredenheidsonderzoek een voor de hand liggend instrument. Maar een enquête per e-mail om de klanttevredenheid te meten is pas relevant als uw organisatie voldoende reacties krijgt; met een handjevol respondenten kunt u amper conclusies trekken! Een zo hoog mogelijke respons moet daarom het streven zijn.

Kijk met behulp van deze checklist of u er alles aan hebt gedaan om zoveel mogelijk respons te krijgen.

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.