Marketing moet de waarde van uw merk, product of dienst duidelijk maken aan (bestaande en potentiële) klanten, met als doel om er zo veel mogelijk van te verkopen. Marketingactiviteiten kunnen gericht zijn op het vergroten van de naamsbekendheid en een goed imago, maar ook aanzetten tot concrete actie en zo direct omzet genereren. Het is zaak om te weten waar (potentiële) klanten behoefte aan hebben en daar zo exact mogelijk op in te spelen. Dat kan via allerlei media en in allerlei vormen. Denk aan e-mailmarketing, direct marketing, telemarketing en online marketing.
Als een klant tijdens het online winkelen op ‘bestellen’ klikt en daarmee de bestelling afrondt, kan de koop achteraf alsnog vernietigd word...
Door onder meer de digitalisering ziet PostNL de analoge poststroom al jaren afnemen. Om de postbezorging betaalbaar te houden, gaat PostNL...
Ineens kunnen er berichten op social media verschijnen over organisaties, die niet per se prettig zijn en misschien wel nadelige gevolgen ku...
Innovatie en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) bepalen steeds meer de reputatie van een onderneming. Dat blijkt niet alleen uit s...