Externe communicatie

Het accent bij externe communicatie ligt op de overdracht van de informatie van uw organisatie naar de klanten of afnemers van uw product of dienst. Hierbij is het van groot belang dat u het juiste communicatiemiddel inzet om het door u gekozen doel te bereiken. Middelen die u kunt inzetten zijn bijvoorbeeld advertenties, mailing, persberichten, de bedrijfswebsite, folders en flyers. Door externe communicatie blijft de doelgroep op de hoogte van uw bedrijf en wat het te bieden heeft. Het is dus belangrijk om de externe communicatie up-to-date te houden en consequent in te zetten.

.
     

 

Uitgelicht

Geruchten professioneel de kop indrukken

Verschijnt er ineens een bericht over uw organisatie online dat niet per se prettig is en misschien wel nadelige gevolgen zou kunnen...

Nieuws
Door redactie Office Rendement
Publicatiedatum: 27-06-2016

Welke instantie lost een geschil over een domeinnaam...

Domeinnamen zijn een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering en ze vertegenwoordigen een behoorlijke waarde. Het is dus zaak om...

Nieuws
Door redactie Office Rendement
Publicatiedatum: 08-08-2017

Toch nog antwoord krijgen op vergeten e-mail

Mailen staat nog steeds op nummer één bij zakelijke communicatie. Maar inboxen lopen soms zo over, dat het antwoord op een vraag lang...

Nieuws
Door redactie Office Rendement
Publicatiedatum: 18-12-2018

Hoe zorg ik dat onze nieuwsbrief beter gelezen...

Ik stuur wekelijks een nieuwsbrief naar relaties. Hier komt weinig respons op. Hoe zorg ik dat de nieuwsbrief beter gelezen wordt?

Vraag en antwoord
Door redactie Office Rendement
Publicatiedatum: 22-07-2019

 

Vraag en antwoord

Hoe zorg ik dat onze nieuwsbrief beter gelezen wordt?
Slechts een klein deel van de relaties die uw nieuwsbrief ontvangen, opent deze ook. En de relatie díe uw mailing opent, scant deze, leest gedeeltes en bepaalt dan pas of hij ook actie onderneemt. U moet hem dus in een kort tijdsbestek overtuigen om uw mail te openen, zijn aandacht... Lees het hele antwoord